Jak wysłać mailowo notatkę do klienta po dokonaniu przez niego zakupu?
Utworzono:
2013-08-06
Ostatnia aktualizacja: 2013-08-06
Ostatnia aktualizacja: 2013-08-06
Liczba odwiedzin posta: 2927
Aby wysłać taką notatkę/mail trzeba przejść do menu Sklepy > Zamówienia, następnie przejść do danego zamówienia i w zakładce Zamówienie w pole "Informacje dla użytkownika" wpisać wiadomość .
Dzięki wykorzystaniu tego pola wiadomość znajduje się również danych zamówienia widocznym dla kupującego.
Aby aktywować ten sposób wysyłania trzeba przejść do zakładki SKLEPY > Ustawienia sklepu > Powiadomienia e-mail ( zakładka ) i na samym dole zahaczyć pole "Wyślij powiadomienie przy dodaniu nowej notatki dla użytkownika".
Dzięki temu ustawieniu powiadomienia będą wysyłały się w raz ustalonym templatcie.
Powrót
Dodaj komentarz