Gdzie włączyć i edytować powiadomienia wysyłane do klientów?
Utworzono:
2015-11-05
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-17
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-17
Liczba odwiedzin posta: 2207
Powiadomienia związane z zamówieniem można edytować w ustawieniach sklepu.
W tym celu należy się zalogować i w menu górnym panelu kliknąć link Sklepy, a następnie Ustawienia sklepu.
Ustawienia powiadomień znajdują się w czwartej zakładce:
![powiadomienia email](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/r/radgost/files/powiadomienia_email.png)
Przykład wypełnionych powiadomień poniżej (w wersji językowej polskiej i angielskiej):
![shop mails1](https://files.intum.com/r/radgost/files/30851/shop-mails1.png)
![shop mails2](https://files.intum.com/r/radgost/files/30851/shop-mails2.png)
W tym celu należy się zalogować i w menu górnym panelu kliknąć link Sklepy, a następnie Ustawienia sklepu.
Ustawienia powiadomień znajdują się w czwartej zakładce:
![powiadomienia email](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/r/radgost/files/powiadomienia_email.png)
Przykład wypełnionych powiadomień poniżej (w wersji językowej polskiej i angielskiej):
![shop mails1](https://files.intum.com/r/radgost/files/30851/shop-mails1.png)
![shop mails2](https://files.intum.com/r/radgost/files/30851/shop-mails2.png)
Powrót
Dodaj komentarz