Zamówienia
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-17
W tej części systemu znajduje się lista złożonych zamówień przez internautów. Na liście zamówień mamy pokazane informacje odnośnie numeru faktury zamówienia, imienia i nazwiska osoby składającej zamówienie, adresu e-mail. Na liście zamówień administrator ma również podgląd statusu zamówienia, jego koszt, sposób wysyłki oraz datę utworzenia zamówienia.
Aby przejść do szczegółów zamówienia klikamy na ikonę „Lornetkę”. Wówczas otrzymujemy pełne dane zamówienia a także możemy je edytować.
-
Aby edytować zamówienie klikamy na opcję „Edytuj”
-
Następnie otrzymujemy pola do edycji
-
Wprowadzamy odpowiednie zmiany
-
Zapisujemy wprowadzone dane lub anulujemy stosując opcję „Powrót”.
Opis pól - Zamówienia
-
„Informacje dla administratora” - w tym polu wprowadzamy notkę, komentarz odnośnie zamówienia,
który będzie widoczny tylko dla administratora sklepu.
-
„Informacje dla użytkownika”- w tym polu wprowadzamy notkę, komentarz odnośnie zamówienia, który będzie widoczny dla zamawiającego na stornie „Twoje konto”.
Pod polami do wprowadzania komentarzy znajduje się lista zamówionych produktów.
Opis pól - Zamówienie
Imię, Nazwisko, E-mail , Ulica , Numer domu, Kod pocztowy, Telefon, Komentarz – w tych polach znajdują się niezbędne dane użytkownika wprowadzone podczas składania zamówienia. Dane niezbędne do realizacji zamówienia.
Opis pól - Dane do faktury
Nazwa, Ulica, Numer domu, Kod pocztowy, Miasto, NIP – w tych polach znajdują się dane uzupełnione przez użytkownika, który chce otrzymać fakturę, wprowadzone podczas składania zamówienia.
Opis pól - Ustawienia statusu
Status i historia zmian – za pomocą pola status możemy z listy statusów wybrać odpowiedni dla danego momentu realizacji zamówienia. Poniżej znajduje się lista historii zmian statusów zamówienia.
Powrót
Dodaj komentarz