Zamówienia

Utworzono: 2011-11-08
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-17
Liczba odwiedzin posta: 4238

W tej części systemu znajduje się lista złożonych zamówień przez internautów. Na liście zamówień mamy pokazane informacje odnośnie numeru faktury zamówienia, imienia i nazwiska osoby składającej zamówienie, adresu e-mail. Na liście zamówień administrator ma również podgląd statusu zamówienia, jego koszt, sposób wysyłki oraz datę utworzenia zamówienia.

Aby przejść do szczegółów zamówienia klikamy na ikonę „Lornetkę”. Wówczas otrzymujemy pełne dane zamówienia a także możemy je edytować.

  1. Aby edytować zamówienie klikamy na opcję „Edytuj”

  2. Następnie otrzymujemy pola do edycji

  3. Wprowadzamy odpowiednie zmiany

  4. Zapisujemy wprowadzone dane lub anulujemy stosując opcję „Powrót”.

Opis pól - Zamówienia

  1. „Informacje dla administratora” - w tym polu wprowadzamy notkę, komentarz odnośnie zamówienia,

    który będzie widoczny tylko dla administratora sklepu.

  2. „Informacje dla użytkownika”- w tym polu wprowadzamy notkę, komentarz odnośnie zamówienia, który będzie widoczny dla zamawiającego na stornie „Twoje konto”.

Pod polami do wprowadzania komentarzy znajduje się lista zamówionych produktów.

Opis pól - Zamówienie

Imię, Nazwisko, E-mail , Ulica , Numer domu, Kod pocztowy, Telefon, Komentarz – w tych polach znajdują się niezbędne dane użytkownika wprowadzone podczas składania zamówienia. Dane niezbędne do realizacji zamówienia. 

Opis pól - Dane do faktury

Nazwa, Ulica, Numer domu, Kod pocztowy, Miasto, NIP – w tych polach znajdują się dane uzupełnione przez użytkownika, który chce otrzymać fakturę, wprowadzone podczas składania zamówienia.

Opis pól - Ustawienia statusu

Status i historia zmian – za pomocą pola status możemy z listy statusów wybrać odpowiedni dla danego momentu realizacji zamówienia. Poniżej znajduje się lista historii zmian statusów zamówienia. 

 



Powrót